Storks (2016)


Storks merupakan filem bergenre petualangan animasi yang didistribusi oleh Warner Bros Pictures dengan disutradarai oleh Nicholas Stoller. Dengan taglinenya "Find your flock".

Sinopsis

Filem Animasi 'Storks' mengisahkan tentang sekelompok bangau yang ditugaskan sebagai alat untuk pengiriman barang. Sekarang mereka mengirim paket berisikan bayi secara global untuk perusahaan besar bernama Cornerstore.com. Salah satu dari bangau tersebut yang bernama Junior (Andy Samberg) adalah bangau pengirim paling hebat. Suatu hari secara tidak sengaja Junior mengaktifkan mesin pembuat bayi dan menghasilkan bayi comel yang sepenuhnya tidak sah.

Dari situlah Junior berdepan masalah, akan tetapi untungnya ada Tulip. Tulip merupakan seorang manusia yang bekerja di tempat Junior berkerja dan dia juga merupakan sahabat Junior. Junior yang dalam kesulitan sebelum hari promosinya, bersama dengan Tulip pergi ke gunung Stork. Dalam perjalanan penuh aksi ini keduanya mengungkapkan misi tujuan utama dari burung bangau di dunia ini.

Poster Filem

Share:
0 Blogger Comments

0 comments:

Fanpage Facebook

ADVERTISEMENT

Theme Taglines

Kejayaan tidak sukar. Banyak masa kita sabotaj diri sendiri saat laluan kejayaan sudah terbentang luas.

Hal yang paling menusuk bukanlah kepermergian seseorang itu. Tetapi kerana dia telah meninggalkan sesuatu di dalam jiwa kita sama ada manis atau pahit.
 
close